Bio ikväll!!

Hej svejs! Ikväll ska jag,mamma,åsa,sandra och vicke gå på madagaskar 2 på bio det ska bli super kul!! Såg ettan på bio med åsa och tyckte den var jätte bra och nu kommer en 2.a. Hoppas den e rolig men det tror jag. Det handlar ju om att dem ska komma tillbaka från ön så fixar dem ett flygplan och störtlandar i afrika. Undar hur det går??? men det får jag vet ikväll!! Sen ska jag se på idol hos pappa. Och sy med farmor. hihi ( super roligt är det faktiskt ) Om ni läser åsas
blogg ska ni få se vilken fin halsduk och mössa hon har gjort!! Berättar om den var bra sen. Bye


Nu har jag sett den!! den var jätte bra och rolig. Nu är jag hos farmor och farfar och pappa har precis gjort låtar på min telefon de blev jätte bra! så jag har en som ringsingnal.  Och jag har kollat på idol och jag tyckte att Johan skulle åka ut men så åkte anna ut det tyckte inte jag :(  Jajja hon kommer väl bli känd en då..

Vem tycker ni ska vinna idol?? jag tycker Kevin eller Alice dem är jätte bra.!!! 


Kommentarer
Postat av: Sanne

ja filmen va jätte rolig!!Måste gå på bio snart igen. Jag tycker nog att Kevin ska vinna, fasst Alice är ju oxå bra.kram

2008-11-23 @ 14:35:00
Postat av: Kenneth

Hej Jeffy, hoppas du hade det trevligt hos oss i

helgen, ha det så bra i veckan och med skolan.

2008-11-23 @ 22:43:36
Postat av: Anonym

hallå!! gillade oxå madagaskar o den var rolig som bara den! vi får ta och gå på bio lite oftare det e mysigt! kollade oxå på idol och jag tycker att kevin ska vinna för han har super positiv utsrålning och sjunger sååå bra!! alice e också duktig ju!! kramis o natti natti

2008-11-23 @ 23:46:00
Postat av: Åsa

Jag borde vinna IDOL! Hahahha.. Faster Åsa är flamsig som vanligt.. =) Kommer du ihåg Bettan på taket??? haha de va kul.. Puss på dig gumman , vi får snart ta o träffas..Hoppas det är snö då=)

2008-11-25 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0