Vilken stressig toppen helg

Idag körde jag och mamma till mormor för att macke ( mormor och morfars hund ) han skulle hundfotograferas! När vi åkte dit så var han såklart jätte stirrig. Han nosade precis överallt. Vi gick ungefär från kl.16.00 till 16.30 för han skulle börja fem. När vi gick in så gick det lite bättre. Vi varnade han som skulle fotografera att han kunda va lite stressad för han brukar inte vara inne i stan.Men när vi började så var Macke jätte duktig för att fotografen gjorde massa pip ljud. Det var jätte konstiga ljud men det blev nog jätte bra bilder för Macke vred huvudet och hade upp sina öron. Så gulligt:) :) :) :) Sen på kvällen så skulle jag och mamma och åsa och vicke baka och dricka glögg ( mysig pysigt ) Sen imorgon ska vi till Ullared hur lycklig kan man va !!!!!! Jag och mamma och farmor och Vicke och Åsa ska dit ett helt gäng som älskar att shoppa.. Vi åker ungefär vid 6 tiden. Tidigt men det gäller ju Ullared! Så vi ska ha med oss fika och stanna på vägen och äta frukost . Sen på söndag är det julskyltning och det blir närmare julafton!!!
På julskyltningen ska vi stå med klassen och sälja. Usch vad mycket som händer. Nej nu måste jag snart gå och lägga mig. Det blir tidigt uppe imorgon. Ska bara kolla på idol och se vem som åker ut. Sov gott nu. See ya later!



Kommentarer
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-28 @ 22:55:35
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: vicke

hej jeffi!! denna helgen med er har varit helt underbart trevlig och det kommer fler sådana helger framöver.. nu e det äntligen första advent och vad mysigt det var på julskyltningen idag.. köpte ju strumpor istället för kakor.. hehe har ätit kakor så det räcker och flera blir det till jul men ni sålde många!!

ullared var oxå jättekul och det blev ju mazzor me shopping där men guu vad folk alltså... värsta kön kan man säga fast vi blev ju snabbt insläppta! nu ska jag sova o imorogon börjar flytten till stan.. vi ses imorgon i mitt nya hem. många kramar o puzzar från vicke

2008-12-01 @ 00:12:43
URL: http://vickeolsson.blogg.se/
Postat av: Henke

Ha ha era shopping freaks......Själv så satt man fast i tyskland och frös...Brrrrrr////Kram

2008-12-02 @ 15:50:32
Postat av: Åsa

ja längtar till nästa blogg du skriver!!tjohoo tack för en mysig helg..pusskram

2008-12-02 @ 16:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0