Bio kul !

Jag älskar att gå på bio. Denna gången blev det med Emelie och Nathalie. Vi gick in i den lilla salongen och det var inte en enda kotte där inne. Skönt faktiskt. hehe. Vi skulle kolla på marley och jag. Sorglig och bra.tyckte vi. I slutet var det väldigt hemsk och sorgligt,kände faktiskt att en tår var nära på att komma. Men jag ska inte säga för mycket om ni ska se den. Men vad gullig hund. Kan säga vad handlade om i alla fall. Det var ett par som var gifta som ville skaffa barn. Men hennes man gav henne en present att de skulle kolla på valp. Och så var de på en kennel och alla hundar kostade 250 dollar till 300 men den hunden kostade bara 200 så dem tog den. Inte bara för den var billig.Och så blir det katastrof med hunden. Och ja.. Men den var bra :) Nästa bio blir nog Hannah Montana the movie som kommer den 1 maj. Jag har koll på det ska ni tro :D Nu ska jag och mamma bära ner från vinden och sortera grejer som vi sedan ska åka och sälja. Så får man lite extra rese pengar !

O han e så söt :) hunden då .hehe

Kommentarer
Postat av: Åsa

den vill ja också se!!!! =)

2009-04-16 @ 13:15:51
Postat av: Åsa

Har funderat på att läsa boken om Marley. det är ju en sann berättelse faktiskt! =) vi får höras o busa snart =) (och vi måste snart iväg o sälja o tjäna lite pengar :)tihihi.. kram

2009-04-16 @ 13:24:06
Postat av: paulina

hahaha jaa vi är galna vi! :D

2009-04-16 @ 19:03:28
URL: http://pliinas,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0