Kullen..

I Lördags bästämde farfar att vi kunde göra en mysig utflykt till Kullen som ligger i Skåne. Först tänkte jag där är väl inte så roligt men det blev det... Vi åkte runt 9 tiden tror jag det var. Vi åkte först inom väla en stund och gick i dem roliga affärerna. Tog en glass och tog det lungt. Sen blev kl.12.30 ca. så vi gav oss iväg. Först stannade vi vid höganäs och gick till havet. Fint badvatten faktiskt! :) Benen blev ganska trötta men det skulle nog fixas. Vi tog tag i ratten och körde vidare till kullen. Eftersom det var naturreservat så fick man betala 40 kr men det var det värt . Vi parkerade bilen och började gå. Wow det låg högt kan jag säga. Vi satte oss och fikade på en bänk. Och vi fick en liten kompis med oss. ( en fiskmås) han ville ha mat hela tiden. Så gullig var han ! :D Det var gott med lite i magen.. Vi fortsatte vår vandring och gick in lite mer i skogen ( det såg ut som en djungel ). I alla fall så var där ett rep ner för ett stup kan man säga. Repet var för alla så vi klättrade ner där. Nere där fanns en grotta som hette. hmm.. Vad var det nu ? Glömt !! Jaja.. Det var första gången jag har varit  i en grotta. Andfådd blev man . Till slut var vi ganska trötta i benen så vi gick mot bilen och körde hemmåt.

 Havet vid höganäs.

 Farfar njuter i solen vid en hög plats..

 
 Det skulle varit 20 kort egentligen men farfar kunde inte skicka dem. Han tror att dem har kommit fram men det gick inte att öppna dem. Och det var ännu mysigare bilder. Får se om det gå igen för då ska jag sätta in dem . Så håll utkik.. !

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Ja Jeffi, visst hade vi en mysig utflykt i lördags.

Synd om du inte kan öppna bilderna, jag kan sända

över dem en gång till.

Kram

Ken o Anita

2009-04-29 @ 12:56:12
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Åsa

det verkar jättefint där! dit vill jag också! =)kram faster

2009-04-29 @ 17:44:37
Postat av: mamma

ohh va mysigt där ser ut. ja har aldrig varit där nån gång. vi får oxå köra dit o titta. kram

2009-05-01 @ 08:24:06
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina kommentaren :) glad blir jag :D



// Ha en toppen kväll ^^

2009-05-04 @ 21:55:12
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0