Påskris

Igår satte jag och Åsa på oss inlinesen och rullade till farmor och farfar. När vi var framme så skulle farmor precis gå och plocka blåbärsris som är ett fint påskpynt! Så jag och Åsa följde såklart med. Vi åkte förbi brukhundsklubben och tittade på alla söta hundarna som var i alla storlikar. :D Jag ska gå där med min hund även om det är så dyrt... i alla fall så plockade vi en bunte. Sen så rann klockan iväg så jag var tvungen att bege mig hemåt. Det var en rolig hemfärd om man säger så! Jag och Åsa var helt galna... Vi sjöng och sjöng. Det var jätte roligt. Vi hade alla sorters röster. bla. Bebisröst,vanlig,kill röst och opera. haha. Särkilt så sjöng vi operan i tunneln. ehhe. Det hördes som om vi var i en stor lokal. När jag var hemma så hade mamma gjort varma mackor som vi åt framför teven sen. mumsigt.

Nu ska jag rita lite påsk kort. Med glitter och färg ! Glad påsk även om det inte är det än..



Ska försöka göra sådana. höhö, Tror inte det kommer bli så fint precis.

Kommentarer
Postat av: Anita o Kenneth

Ja,nu är det påsk och vi ses i kväll.

Kul att höra att rullskridskofärden hem var

skojig och gick bra. Tycker du att Åsa skall

köpa hus på Stattena, vi var och tittade på det huset i går kväll. Ligger högt och fin med utsikt

ner mot en park.

2009-04-09 @ 11:00:19
Postat av: paulina

ooh jaa de ska ja göra! :D glad påsk tjejen! :D

2009-04-11 @ 12:01:48
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Paapa

Söta=)=)

2009-04-12 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0