Talang kväll

haha. Jag och Emelie har precis haft såå roligt. Det började såhär: Att vi badade i skolan på qupoolen. Jag tycker inte så mycket om det badhuset men jaja. Vi fick bland annat trampa vatten i 5 min. Jätte jobbigt  :S Jag och Emelie bestämde att vi skulle vara idag ,hemma hos mig fasst det ser ut som ett bomb nedslag här. Men det är ju för vi sorterar på  vinden. Man har hittat massa gammla saker som man känner igen och så.. När vi kom hit så åt vi lite och ritade. Sen cyklade vi till kvantum och köpte is glass. muuumsigt :) Vi åt glassen ute och vi började komma på rörelser till Moving on. hehe. Det var jätte roligt. När vi var klara körde vi den om och om igen och det var lika roligt fortfarande. Men sen när Emelies familj kom och skulle hämta Emelie (för hon skulle hem) så visade vi upp den för dem. När vi dansade kom några cyklandes och några lekte utanför den andra lägenheten + det kommer ut några från ballkongen och kollar på oss. Sååå pinsamt. Vi bara skrattade!!!!  Ida min granne och kompis kommer också ut och undrar vad vi håller på med:)! I alla fall så tog det roliga slut för hon hade bråttom hem. Men det kan nog bli roligt ändå. Så jag ska hjälpa mamma med tackos nu. Och så ska vi kolla på talang ! Förra gången var de tjejerna jätte bra så jag hoppas det kommer lika bra denna gången. Mums vad det ska bli gott med tackos. Frästar jag er ?..!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter supergott.. gott me tacos..=) synd att jag missade talang..

2009-04-17 @ 23:21:32
Postat av: paulina

hahah va kul och pinsamt! :D

2009-04-18 @ 01:01:26
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: vicke

Ja talang var riktigt skoj att titta på o Bert var ju som en solstråle denna gången hahahha!!! Han hade kanske fått solsting... vem vet..

det var gott me tacos va? mumsigt det du!! stor kramiz till dej jeffi!!

2009-04-20 @ 15:55:45
URL: http://vickeolsson.blogg.se/
Postat av: paulina

ja de är ganska dyrt, men mycket fint! :D

2009-04-21 @ 21:45:17
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0