Granen, julpyntet,paketer

Nu är det lilljulafton och imorgon är det julafton! tjihoo!! :D men nu har granen klätts , det blev väldigt bra fasst den står lite snätt men jaja... Mitt rum har julpyntats med nog för många tomtar! hehe .) hela mitt rum är fullt! haha :D men det blev nog bra.. Och nu är det bara några paketer som ska slås in... Senare ska jag och mamma steka köttbullar och göra lite julmat som vi ska mumsa på på juldagen. Och halv åtta ikväll är det bingolotto och vi har köpt en varsin lott... Hoppas man kan vinna! håll tummarna :D Oh jag längtar till sommmaren om vi kanske ska utomlands :) GOD JUL ALLIHOPA! För det blir nog inte att man skriver imorrn... Men jag sriver om jag vinner på lottot! hehe. merry christmas.


  Ska jag ha sånna lockar på julafton?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA! du ska ha såna lockar på julafton dom var jätte snygga! :D:D god jul förästen :p

2009-12-23 @ 12:14:13
Postat av: Anonym

JAA! du ska ha såna lockar på julafton dom var jätte snygga! :D god jul föresten! :)

2009-12-23 @ 12:15:33
Postat av: Johanna

Fina lockar,ha det på julafton!! God jul!! :D Smarta ord att ha på sin header! Kram

2009-12-23 @ 12:54:33
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: natta

kanske lite sent o svara nu :P men jaa! :) du var jättefin i dem:) hade du det lokigt på julafton? kram natta :D

2009-12-27 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0