Kalas tårta!

Hej hej. Nu har jag fyllt 12 år.Jag hade  kalas den 7 februari. Jag fick en hel del fina saker. jag tänkte säga lite:

. Pengar
.skolväska
.paris hilton parfym
.ett data spel
.blommor
.ritblock
.en bok om hur man lär sig rita hundar
.manga bok. hur man ritar manga
.bok om vatumannen
.gosedjur
.pyssel
.smycken
.vårjacka
.faktabok om kaniner
                                              kommer  inte på mer just nu. Jag blev verkligen glad för allt ! Om vi inte hade fått bidrag till kreta resan hade vi kanske inte kunnat åka så det hjälpte mycket! :) Tack för allt!!!

 Wohoo.


Kommentarer
Postat av: VICKE

HEJ JEFFI!! HOPPAS ATT DU HADE EN ROLIG FÖDELSEDAG O DU FICK JU MASSA FINA PRESENTER :) JAG TYCKTE VI HADE JÄTTE ROLIGT OCH EFTER KALASET GICK VI JU NER TILL THAI RESAURANGEN EN LITEN SVÄNG.. LÅTSADES ATT VI OXÅ VAR I THAILAND PRECIS SOM ÅSA O HENKE VAR!! DET VAR SKOJ ELLER HUR? HA NU ETT RIKTIGT BRA SPORTLOV GUMMAN. KRAMIS FRÅN VICKE

2009-02-17 @ 12:30:10
URL: http://vickeolsson.blogg.se/
Postat av: Jeffi

ja det var en jätte rolig födelsedag! synd att det inte kunde varit på riktigt att vi var i thailand.. hehe. men det var mysigt en då. kramar

2009-02-17 @ 17:06:51
Postat av: Åsa

Ja ni skulle varit där på riktigt! haha ni e tokiga.. vilken söt bild, är det en tårta?

2009-02-19 @ 13:11:01
Postat av: jeffi

japp det är en tårta!

2009-02-20 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0