Bokrea

Igår var jag,Åsa och farmor ute och rände på stan för att kolla på bokrean. Själv hittade jag en bok som hette "testamentet" skrivet av Laura Trenter och Katrin Jakobsen. Den handlar om spöken och läskigt.. Den e säkert bra! Åsa köpte en målarbok om stenar på coop forum som vi ska prova.. Undra hur det går??  Och farmor en coktail bok. Sen åkte jag hem till farmor igen och åt semla. Som vanligt fick farfar göra en specialare med mindre grädde till mig! heheh( Tycker inte om det så mycket). När vi fikade kollade jag och farfar på Hannah Montana! Efter en stund åkte jag hem och åt stuvade makaroner och korv ( mums fillibabba.) Sen började semester svenskar. Och såg ni hon jobbiga som satt med sin mobiltelefon hela tiden på semestern? Ska man inte njuta av den istället?  Nu ska jag spela lite sims. jippi..

 Den här boken är det.


Kommentarer
Postat av: Åsa Påsa

Jag slutade lite tidigare från jobbet igår så jag såg henne! haha vem vill sitta på semestern och prata i telefon hela tiden?..:) har du börjat läsa din bok?

2009-02-26 @ 15:46:40
Postat av: Åsa Påsa

Jag fick plats med blomman, men den var rätt stor. Och den kommer växa. Men plats får jag ju alltid! haha jag får nog bo lite större tror jag...=)

2009-02-26 @ 15:48:09
Postat av: jeffi peffi

japp den har jag börjat läsa. Den e jätte bra. Jag har nog kommit till s.67 någonting. kram kram din fiskmås

2009-02-27 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0