Drömjobbet

Hej hej. Alltså jag drömmer om att få jobba med djur. Kanske med delfiner och lära dem trix eller något. Det hade varit en dröm som går i uppfyllelse... Men det är en väldigt liten chans att jag får göra det. Men jag ska ge allt för att kunna jobba med djur. jobba på ett zoo hade ju varit jätte häftigt. Tänk att få mata alla dessa gulliga djur! Vilket är ert favorit djur? Mitt är.. hmm............ Nej jag vet inte jag tycker så mycket om alla djur. Men spindlar och insekter är väll inte min favorit hehe. Men dem har ju också ett litet liv. Djurplågeri är ett av det värsta som finns tycker jag. Jag fattar inte att man kan vara dum mot djur. Dem är ju helt oskyldiga. Nog om det. Nu ska jag göra vid mig lite och ringa Åsa. Vof vof... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0