Lördagsgottis

imorgon ska jag och farmor gå på vår vanliga runda till coop forum. Där vill ni inte veta vad vi gör. Lördagsgodis..... Mums! Jag har längtat så mycket det var längesen vi fick gå den rundan tillsammans! Men nu ska det bli av. . Hoppas dem har fyllt på tills vi kommer. Sen har dem nog inget godis kvar har jag på känn..men men nu ska jag nog läsa lite i min nya bok. Om jag törs.. Den är såå spännande. ( undra vad som händer och hur den slutar ). Jag kommer nog läsa hela natten men farmor och farfar får stoppa mig, (om det går)..


 Det här finns i farmors och min mage imorgon!

Fasst det här är nyttigare hehe.!

Kommentarer
Postat av: Åsa

frukten ser riktigt god ut.. men godiset också! Va mysigt du o mamsen har det.. hälsa dom så gått från mig! ja vi måste pyssla snart! kram

2009-02-27 @ 19:24:35
Postat av: Anonym

ohh va gott det såååå ut !!! o sen blir det ju melodifestivalen o allt !! mysigt ni har ! hälsa dom ! puss o kram

2009-02-27 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0