Mello och let´s

Idag skulle mina kompisar till melodifestivalen genrep. Jag och mamma började också bli sugna men när vi kollade på platser så fanns det bara längst upp och det kostade 500 kr för mig och mamma. ( dyrt! ) så det blev inget med det...  Men ikväll blir det Let´s dance och ha det mysigt med familjen Rosén! säkert en semla men jag få se om jag orkar. Nu ska jag gå och äta lite kasslergratäng. Förra gången vi skulle göra det så blev det så starkt.. Alltså det riktigt brann i munnen. Det var för vi hade tagit den starkaste cillisåsen. Den som tål starkt skulle nog inte klarat den .hihi. Hoppas tessan kommer ikväll så ska jag visa en nalle som jag har fått från gallerix. ( ni vet nog vilken jag menar ). Dem superdyra. Men dem är söta! Nu får ni önska mig en smaklig måltid!

 2009 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0