Dagen i Måndags

Igår alltså i måndags var jag först i skolan och hade lite ämnen och så. Senare när skolan var slut följde jag med min kompis Nathalite hem. Och vi hade längtat efter att bada :) vi var helt kokta. Men i alla fall så när vi kom till dem så gjorde vi b.l.a : Hoppade på studsmattan,år kolatårta ( mums ) , badade och spela gitarr hero. Rolig dag faktiskt! Det var det första doppet i poolen detta året. Idag ska vi nog till mormor och morfar och jag ska bada i deras pool om det funkar... Undra om det är kallt!!!De har ju sån här swimming pool som är ner grävd i marken. :D den är skön att bada i .. Senare på kvällen hämtade mamma och Vicke mig och vi skulle ju passa Mattias. Vi körde till dem och passade honom ända til klockan halv 11 på natten ungefär. Jag var dö trött !! Jag höll på somna hela tiden. + att jag var hungrig.. hehhe. inte lätt.! Men entligen fick jag lägga mig i min säng och bara njuta :) Sen somna jag som en stock ! Men nu kan man bara inte sitta inne i detta fina vädret.. Ska bara vänta på mamma sen ska vi köra till hillabygget som vi kallar det. Skönt!! :D

 Hoppbilder sen i fjor. ahhaha. åsa min galna faster hoppar som en kängru upp i luften coolt!

 Jag !! :) det ser ut som jag ber till gud. Och att jag typ ska hoppa upp till honom. hahahah... Det är såå roligt att ta sånna hoppbilder. Och föressten här ser ni lite av mormors och morfars trädgård. Det huset som är bakom mig är garaget.... Hej svejs :D

Kommentarer
Postat av: Johaana

Åhh va mysligt!

Ses i skolan

Kramkram

2009-06-02 @ 21:59:06
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

hihihi vi får snart ta galna hoppbilder igen! =)och jag får passa på att vara lite på hillabygget i sommar... =) puss ps.saknar dig med !

2009-06-02 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0