Hemma i Sverige...

Hejsan alla godingar!
Nu har vi kommit hem från soliga Kreta och det har varit jätte skönt. Förlåt att jag inte skrev när jag kom hem,men jag har inte haft någon data. Som ni kanske vet så har vi ju flyttat och vi kommer inte ha bredband fråns i Augusti så det kommer inte bli så mycket bloggande. Bara när jag hälsar på någon så kan jag försöka skriva :)
I alla fall så bodde vi ju på ideal beach i Platanias, jätte mysigt hotell :D stranden var stenig så det var inte så mysigt. Vad ska jag berätta? det finns ju ganska mycket att säga. Men vi åkte ju i bergen till elafonissi som är en jätte fin badstrand. Det var sååå fint! Det blåste lite så man frös i mellan åt. jag kommer lägga in bilder sen. om någon månad kanske när vi har fått bredband skriver jag ett nytt inlägg om bilderna :) hej svejs i värmen.:D

Det är så skönt att solen har kommit tillbaka :)
Så när vi kom hem från Kreta var det ju redan fint här så! Jag kan säga att vi hade lite hemlängtan till djuren,familjen och vännerna när vi var där..

Kommentarer
Postat av: paulina

jag ahr mest funderat på kroatien men nu har ja hört att där är massa sten strändet, så ska kika lite närmare på grkland :D

2009-06-30 @ 17:48:47
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: åsa

ja nu e vi hemma.. det var skönt att komma hem, men nu när man väl är hemma så längtar man tillbaka, eller hur?saknar ju att dela rum med dig min lilla sockerkaka!hahaha.. vilken tur att vi åkte till elafonissi föressten!jag va så rädd att man skullee bli åksjuk, men det klarade ju sig.. KASTELO KASTELO! hahahha

2009-07-01 @ 13:30:15
Postat av: Johaana

Hoppas att ni hade kul där! :o)

Ha det så bra ! P.s det är Rix Fm festival ikv!

Jippie! (i Kristianstad)

Kramkram :o)

2009-07-06 @ 12:36:11
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Johaana

Jaa .. vi va där.. Mkt folk , men kul va det ellerhur?

Ha en bra sommar, kramkram :)

2009-07-07 @ 13:08:32
URL: http://johaanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0