Resfeber!

oh herre gud nu är det inte lång tid innan vi åker. Vi kör här ifrån mellan halv tolv och tolv. För vi ska ju hämta upp alla och så. Gud vad jag har resfeber. Jag längtar så jag håller på att spricka. ! :) Snart hörs det kabuuum....! vi får vänta och se.. I alla fall så ska det bli sååå skönt att bara koppla av på standen eller något. Jag och vicke vi ska köpa en varsin luftmadrass som vi ska ligga och njuta på i vattnet... Skönt :D Nu får jag väl fixa det sista sakerna. Som ni vet så kommer jag inte kunna skriva fråns en vecka. Okej nu har vi bara en timme på oss. Kabuuum!

Kommentarer
Postat av: Randy

Vad härligt, nu blir jag lite avis =)

2009-06-21 @ 13:51:09
URL: http://randys.se
Postat av: Johaana

Så härligt!

Finns det plats för mig i din resväska?

Tihi, ha det så bra i Kreta kompis!

Kram.kram

2009-06-25 @ 19:04:19
URL: http://johaanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0