Sommarlov!

Äntligen igår gick jag ut 5:an och det är sommarlov!! :) Nästa klassrum blir 6:ans.... Farmor,mamma och vicke var med mig i skolan och så sen så kom farfar när vi slutat och så hämtade vi upp Åsa... Vi skulle försöka hitta ett ställe i stan att äta på. Men det var inte det lättaste.! Som ni kanske vet så ösregnade och det var då vi letade rundor. Vi kollade på alla ställen asså men det var typ fullbokat . Men när vi gick ner andra gången på casa blanca så hittade vi ett litet bord som vi kunde tränga ihop oss.. När vi hade ätit dagens körde vi till mormor jag,mamma och vicke. Vi fikade där och bara tog det lungt. Jag fick jätte fina blommor ! :D Ohh vad glad jag blev och så fick jag en 500 sedel !!  Herre gud dem är lite knasiga .. I alla fall så på kvällen blev det b.l.a massa kortspel,tv, en macka och att hoppa lite på deras lilla studsmatta.


Mormors och deras pool. Visst är den mysig ! :) Jag älskar att bada i den på sommaren :D

Mums !! Sånna här mumsade vi på !! :D
Ska bara berätta: Nu är här super tomt i vår lägenhet. Vi ska ju flytta. Hehe. Mamma har typ packat ner allt som kan packas ner !! hihih.. Mamma då ! Ha en bra sommar ! tjingeling ..

Kommentarer
Postat av: Cea

Oh vilken härlig pool! :)

2009-06-11 @ 13:31:11
URL: http://thesimstwo.blogg.se/
Postat av: SommarlovsGrattis

HEJ Jeffi

GRATTIS till sommarlovet! Hoppas att du får en

härlig sommar och att Kreta-resan blir toppen.

Poolen såg inbjudande ut,för att inte tala om

jordgubbarna

Kram

Vi hörs i morgon

Farmor(som skrev) Farfar(som tipsade)



2009-06-11 @ 20:18:48
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Gud vilken härlig pool :)

2009-06-11 @ 21:58:45
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-06-11 @ 23:57:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0