Dagens nyheter

Vill ni lära er några steg i linedance? Kom då till mig! Idag på gympan i skolan hade vi dans. Det var lite tråkigt först men sen när man började lära sig stegen var det jätte kul :D  Sen gick jag till farmor och hälsa på. Åsa och mamma kom senare också. Jag lärde Åsa lite linedance och vi hade en rolig liten uppvisning! Såklart fick mamma och farmor kolla. ( farfar var iväg). Farfar tyckte att jag skulle kolla mina e-mail så jag gick in och kollade. Då hade farfar skickat några vinterbilder som jag och farmor hade tagit där vid kyrkogården. Dem blev faktiskt väldigt bra. Ni ska få se vad mysigt vi hade det...

Farmor myser under snö träden.

Jag fotomodell!  heheh

 HOHO.
   

Kommentarer
Postat av: Annie

Jättefina bilder i snön. Jag blir lite nostalgisk då jag bott vid kyrkogården förut, innan vi flyttade till södergården.

Alltid kul att läsa din logg! Du e suverän!

Synd att det inte smittat av sig till din mamma, jag vet att hon är jätteduktig på att skriva!!! Även om hon tror det eller ej.

Pussar & kramar / Annie

ps. Mattias hälsar alltid med detsamma även om han sover just nu...

2009-03-03 @ 22:25:10
Postat av: Jeffi

Gud vad kul att du skrev! pussar och kramar tillbaka. ps: hälsa mattias :D

2009-03-04 @ 16:09:23
Postat av: Åsa

Guuud va fina bilder ni har tagit! Och tack för att du lärde mig några steg i linedance :)

2009-03-04 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0