Djup mark

Idag lekte jag och Emelie ( min klasskompis ) hemma hos henne. Vi bestämde att vi skulle gå och fika på en lekplats. När vi började gå dit och nästan var framme märkte jag att det började bli jätte mjuk mark. Då jag nästan fastnar. Vi hade  råkat gå in på någons mark där dem planterade gräs. Det var så pinsamt.. Mina skor var helt bruna! Jag försöte ta av lite men det torkade på skorna sen så det var inte lönt. Det var ganska kul tyckte jag ! hehe .. Men men. Där spelade vi kubb och boll med rack. Emelie vann på kubbet men det var såå lika i slutändan. Rack med boll gick det ju inget vidare med. Vi fikade lite till sen gick vi hem igen och kollade på Top model. Lite senare skjutsade Jocke som är deras pappa hem mig. Och nu sitter jag på mitt rum här hemma och kollar på familjen annurlunda. Fasst nu är det reklam. Show me heaven! Lyssnar jag på nu. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Jag får sjunga vidare istället .. Gimme Gimme Gimme..


Kommentarer
Postat av: Åsa

show me heaven! =) men jeffi då går du in på andras mark..hihihi..

2009-03-09 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0