G-kås = Ullared

Som ni vet så i helgen var vi hos Kjell och Marita. Jag och Anna och några till ville till Ullared eller G-kås som det heter. Så det blev det ! Jag och Anna gick tillsammans och shoppade. Provade 4 klädesplagg men det blev bara en tröja för 40 kr. Billigt Billigt.. Ett bra fynd tycker jag faktiskt. Det blev också några pennor, djurmat, nessäcär  tröja som jag nämde, tights och en jätte gulligt skylt där det stod " Min katt " på. Den ska jag sätta upp i det nya huset tänkte jag :D Jag kom hem ganska sent på kvällen. KL. 22.00 men jag är faktiskt piggare än vanligt idag! Har lite huvudvärk som jag fick av en penna som hade läckt och så luktade det så där konstigt. Så jag får vila lite.. Ullared är BÄST ! Ni som inte är så shopping galna ska ändå åka dit tycker jag..  Ni kan kolla här på bilden för det är Ullared . Heheh.


Det var ju inte 2008 men men. Det är stort....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ullared är ju en fyndplats men usch o

åka dit med tjejer=)=)Då får man ha bra ork för o hänga med hela dagen som det alltid blir.. Tjejer är inte kloka hehe Men killarna kan kanske gå på net o net sålänge. Det är roligare=)=)

2009-04-12 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0