Hus på landet

Nu har jag och mamma precis kommit hem från att vi har kollat på ett hus på landet. Vi blev välldigt kära i det. Innuti var det verkligen jätte fint. Men på utsidan av huset skulle det målas om för det var ganska gammalt. I ladugården fanns det boxar och jag tror att det till och med fanns ett höloft ! Det älskar jag, det är sååå mysigt !ca 1 km är det till en busshållsplats. Jag måste åka buss till skolan för det ligger i tyringe men det gör inte mig så mycket faktiskt.
Vi funderar på att skaffa en get om vi får huset. gulligt gulligt :)Det ligger vid ängar och det tycker jag är mysigt. Det är så jag vill bo. Vi är trötta på att bo i lägenhet nu. Man vill bara kunna gå ut så är man i trädgården och att inte ha massa jobbiga grannar.. Mamma har skrivit till dem med huset att vi är intesserade och så. Nog om det. Nu hade jag tänkt spela ett spel och sen ska jag och mamma äta korv med mos.


Sånna här blommor fanns det i trädgården! De är fina.
 En vår blomma.

Kommentarer
Postat av: vicke

hej jeffi!! önskar att jag oxå var med er o tittade på huset men sen igår körde vi ju dit en sväng och det var kul att se det utanpå iallfall. ligger ju mysigt o där kan man säkert ha djur ja!!:) jag hoppas att ni får ett hus snart!! stor kramiz till dej - ps. ska försöka uppdatera bloggen så fort som möjligt!!kraam

2009-03-09 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0