Ikea shopping

Idag körde vi till ikea i Älmhult efer jag hade slutat i skolan. Jag hittade bara en blomma som jag har gett till farmor nu. Hon blev jätte glad!  Mamma och jag tillsammans lyckades ta ner några saker i vagnen. bla:
. 6 fina glas
. lampa ( till storarummet )
. 4 fat
. 2 helt vanliga badrumsmattor.
. 2 små växter
 Mer blev det nog inte mer. Heheh. Just det jag glömde att jag fick en nalle av mormor också. Mormor döpte den. Hon fick heta Alice!
Nu är vi hos Åsa ,och mamma ska såklart dricka kaffe.. Nu får jag väll vara lite trevlig så dem inte tröttnar på mig :D. Och det blir nog nationella prov i morgon i skolan :( Får ta min nattsömn och njuta av sålänge jag sover! Godnatt och godkväll..

Kommentarer
Postat av: Faster Åsa

Men ni hittade ju litegran på IKEA iaf:) Där äralltid roligt att shoppa... Tack du med ännu en gång för att ni köpte den träpallen, det var verkligen jättesnällt av er att tänka på min beställning! hahahaa :) puss gumman ps.vi får snart pyssla en massa.. vi kan väl kanske måla nån tavla med, det är kul. jag har MYCKET färger kvar=)

2009-03-05 @ 22:48:54
Postat av: Åsa

Föressten.. du hade ju slut på hårtorkar=) så ja tar gärna den där kramen du pratade om!...hihi..puss

2009-03-05 @ 22:50:11
Postat av: Jeffi

Japp en kram kan du väll få. Kan vi inte se på lördag om vi kan pyssla då. Har så stressigt i veckorna med massa läxor? puss !

2009-03-06 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0