Lant- djur

Katterna vill så gärna bo på landet. Och så klart jag med.. jag vill ha en get och lite minigrisar! såå gulliga är dem :D I de huset vi kollade på kunde man ha det. Jag håller tummarna och önskar allt vad jag kan för att han ska välja oss. Han skulle svara nu i mitten av mars tror jag. Hundar ! måste man bara ha där. Det är väldigt viktigt.  Här kommer en söt getabock som jag har blivit kär i, den fanns på blocket. Och några söta små minigrisar..


Visst är han söt!

 Här är en gullig minigris.. han ser ganska trött ut!? heh

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh va söta dom är!Ska vi starta ett zoo?:) hihi

2009-03-13 @ 21:21:37
Postat av: Jeffi

jaaaaaaaa det gör vi. Vad ska vi ha för djur då? hehe

2009-03-13 @ 23:23:10
Postat av: Åsa

Hmm.. Alla man kan tänka sig! Som Bengts gård. alla möjliga lant djur,kaninuppfödning:) hmm vad mer..jo Zebror, kameler,strutsar, antiloper..hihi

2009-03-14 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0