Ny frisyr

Jasså jasså det trodde jag inte att jag fick en ny frisyr i dag. Vi har nästan precis kommit hem från frisören i stan och jag har klippt mig. Det blev jätte bra. Hon klippte ganska mycket men det behövdes för jag hade välldigt kluvna toppar. Hon lockade det också. Vi som hade tänkt färga det också fast hemma. Men det kunde vi ju inte men kanske ska vi göra det sen efter vi har ätit. Det är ju inte hela världen att lockarna försvinner.. Jag hade tänkt färga det ljus brunt typ. Hoppas det blir bra ! ? 





 Vad tycks? Ni ser att hon klippte en del. Kommentera nu. Shingeling ! :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker att ditt hår blev jättefint!! Förstår att du inte vill förstöra lockarna med en gång. Det är ganska kul att vara extra stylad!

Men det som spelar störst roll är att du känner dig fin i den frisyren du har, oavsätt långt eller kort, ljust eller mörkt. För tivs man så strålar man. Och det gör du!!

2009-03-10 @ 21:51:09
Postat av: Mamma

Du blev så fin gumman !! o det blev kanon när vi färgade det sen !! du kände knappt igen dig själv ! det är kul o göra nåt nytt. puss o kram

2009-03-11 @ 10:36:04
Postat av: Åsa

Hej min lilla älskling! Gud va fin du är!Snyggare än mig..hihi jo det är klart, det är du alltid! Va roligt med lockar. Förlåt om jag inte såg att du hade färgat det igår när du skickade en bild, men jag såg att det såg väldigt annorlunda ut:) finfint är det. Kommit på vad vi ska göra med våra krukor som vi pysslade med? hmm.. Och stenarna har jag tvättat och torkat så det är bara för oss att måla dom! puss och kram

2009-03-11 @ 21:16:34
URL: http://sambaplaneten.blogg.se/
Postat av: Kenneth o Anita

Oj har vårt lilla barnbarn varit och stylat sig i håret. Det ser ut att bli fint som på en prinsessa.

Vi hoppas få se det till helgen !



Kram

farmor och farfar

2009-03-11 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0