Pyssel mys

Idag körde jag och åsa till mixhuset för att köpa svart färg för vi hade bestämt att pyssla lite.Vi skyndade oss som attans för vi trodde att det stängde 17.00 men det stängde redan 14.00. Då trodde vi att det var kört men Åsa kom på att öb kanske hade svart färg. Men vi kom 1 minut efter fem. Och dem stängde kl.17.00. Så typiskt.. Men vi fick tag på färg och krukor hos farmor. Vi körde hem till Åsa och målade lite krukor. Själv var jag så mätt så jag inte kunde röra mig. Bara för jag hade precis kommit från Infinity. Jag tog en svensk biffstek. Det var välldigt mumsigt ! Vi pysslade till sju ungefär. Sen skulle ÅSA åka till Infinity och äta så jag och mamma körde och köpte lördagsgodis på hemmakväll. Sen kom Åsa som vi hade bestämt. Vi kollade på melodifestivalen och jag kan bara inte fatta att " Snälla snälla" kom vidare. Nu kollar vi på en film på fyran. Och Åsa håller på att dansa olika danser i mitt rum. Dicko dans" linedans" så håller hon på :D. Tyvärr har jag inga fotton på vår pysselkväll men hoppas ni klarar er utan .. Godkväll!


Jag och Åsa hade varit sugna på att göra sånna krukor. Det är välldigt praktiskt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha discodans, linedance,vals,foxtrot,samba,salsa,cha cha cha, wienervals,discodans..hahaha vilken toka jag är! Tack för en mysig kväll.. Måste göra dom där krukorna som är på bilderna! dom ska jag ha i mitt kök! =) puss o kram på dej!

2009-03-08 @ 02:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0