sminkparty

Imorgon ska jag,mamma,Åsa och mormor till vicke på sminkparty. Det är inte Vicke som håller det utan mormors frisör som hon har haft i jätte många år.. Jag ska ju inte bli sminkad men momor ska bjuda på smörgåstårta! Jag älskar den hon gör. :D Ni måste smaka den om ni inte redan har gjort det. Katrin ( som var mormors frisör) hon har slutat det är därför mormor ville säga hejdå eller vad man ska säga. Nu dammsugar jag lite för Ida ska komma uppom. Eller jag behövde det också. Jag är så glad att det är fredag! Nu har man helgen framför sig. SKÖNT ! Vi hade nationellt prov i matten idag och nu har vi bara två kvar. Vi är klara med svenskan. Några engelska kvar. ( men det är ju inte så farligt ).  Jag går här med linne och byxor och jag har nästan värmesslag.. Det är såå skönt att det är sol varenda dag! Ohh just det, det är vårdagjämning idag. Det betyder att det är lika ljust som det är mörkt. Nej nu får jag kela lite mer med Rambo som sitter och myser i mitt knä.  Shing Shong.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Då ses vi snart på sminkparty!=) jag tog samma bild på min blogg som din.. den var fin=)

2009-03-21 @ 13:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0