Våran kluring

Det var såhär.. Jag åkte till åsa och vi bakade daim. Och då tänkte vi att vi också kunde komma på en egen liten kluring. Den är ganska svår så ni vet. Här är den! Det är samma regler som den förra utmaningen.Om ni inte kan dem så kolla här:

Regler:
Det här är svårare än du tror!
Utmana fem personer. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt,
får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger!
Lycka till !

1.  Vad heter du ?Jennifer
2.  Ditt intresse: Jaga
3.  Grönsak : Jalapeno
4.  Frukt: Jordgubbar
5.  Fisk: Judepiga !
6.  Tv-serie : Judis domstol hehe ( usch )
7.  Tv-kanal:  Jetix ( barnkanal ) Den är svår!
8.  Fågel / papegoja : Jako
9.  Blomma:  Jasmin
10. Sak i trädgården:  Jordhögar :D
11. Ord på sak i frysen:  Jägarbiff
12. Ord på tre bokstäver: Jag ! heh enkelt..
13. Namn på stad / land : Jönköping
14. Namn på affär: Jansens
15. Namn på bok : Juloratoriet
16. Namn på klädmärke :  Jack and Jones
17. Kaka / godis :  Jockejmössor
18. Sport : Jijutsi
19. Namn på sak i köket :  Järngrytor
20. Skådespelare : Jamie lee curtis
21. Dans : Jive

Så försök er på detta nu. 
Jag utmanar :  Åsa, Vicke,mamma,Paulina och Sandra!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den klarade du av kanonbra tycker ja.. lite sökande på google också va? hihi jag ska göra den, men den kommer vara sååå svår.

2009-03-25 @ 21:33:45
Postat av: Jeffi

nepp inget sökande. heh. klarade faktiskt själv! kram

2009-03-26 @ 16:17:46
Postat av: åSA

jo jag vet att ni ska med o sälja.. sorry glömde skriva de=) vi får prata mer om yogan:) PUSS

2009-03-26 @ 20:53:14
Postat av: paulina

iih va svårt! ska se om jag med klarar det! :D

2009-03-28 @ 15:33:05
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0