hundutställning

I både lördags och söndags var jag,mamma och åsa på hundutställning. Gud vad jag längtar efter hund!!! ..Det är ju perfekt att ha i vårt hus. Hmm... hur ska jag få mamma att ändra sig ?? i alla fall så var vi ju och kollade på hundar på hässleholmsgården. Alla möjliga sorters söta hundar. Och jag fick till och med klappa . Det var bara till att fråga :) bra va?...I söndags var jag och mamma med Gunilla,Caroline och Carolines barn Benji och lilla 1-åriga Isabell, vi kollade på en som vi känner som heter Lotta. Hon tävlade och det gick jätte bra med hon och hennes hund. Hon blev till och med så glad så hon började gråta... Men sen kollade vi lite till på alla hundar och tänkte: Om man ändå hade en liten eller stor voffse i soffan att mysa med :)  Nej nu får jag inte drömma mig för långt bort. Mamma är i full gång att måla storarummet vitt. Mycket snyggare än i innan. En konstig gul bech. var det innan..Så nu ska jag stänga av datan lilla. Ska bara sätta ut en bild på en hund.


Sankt bernhardshundar klappade vi .. Dem var så kelna asså. Sådana knähundar hehe!! Stora hundar tror nog att de är små pudlar :) Det var en kille som ställde ut två sankt bernhardshundar och han hade 17 sånna hundar hemma.! Vi blev helt chockade. Och han skulle inte sälja någon :O hahah. Det var en dyr hobby sa han. Men men.. Älskar man dem så älskar man dem. byee...

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja jag hade supermysigt med er på hundutställningen! synd att man måste vänta ett helt år på nästa uställning på hlm gården..

åhh vad ja längtar efter en hund! vi skulle haft en båda två som vi kunde hittat på saker med. lydnad eller agility eller vad tycker du? det måste vi göra isf=) puss på dig sötis...

2009-05-18 @ 23:02:04
Postat av: Johaana

Naw, så söt!

Så roligt ni måste ha haft det!

Kramkram

2009-05-19 @ 18:27:59
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: alec

vad tycker du vi tjejer ska säga till oss själva framför spegeln`?

2009-05-20 @ 18:45:35
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0