Malmö..

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev här på bloggen. Men nu sätter jag fart. I söndags var jag,Åsa,farmor,farfar och mamma i malmö för att sälja grejer. Det var super kul!! Man bara :vill du ha en kasse?Den grejen kostar 20 kr t.e.x hahah... :) Ja men i alla fall så fick vi ihop en del. Perfekt till Kreta ! Så nu har vi lite mer fickpengar .. Men man fick ju en hel del kläder och böcker mm kvar ju. Men vi tänkte köra till barnloppisen. Den var också nu i maj tror jag. ? Men om 20 min ca ska jag och farmor till blomsterlandet och kolla på blommor. Farmor skulle ha en blomma tror jag det var. Så nu väntar jag på henne. pöss pöss :D


 Penséer! NICE ... Riktiga sommarblommor tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Johaana

Hej!

Rolig dag du har haft!

Ha det så bra



Kram

2009-05-14 @ 18:15:01
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: mamma

ja det va kul o sälja grejor ! det får vi göra om sen. ja ni cyklade till blomsterlandet ju o vi fick ju varsin fin blomma av farmor !!! hon är ju såååå snäll !! puss o kram !!

2009-05-16 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0