Dagens dag

Idag kommer Anna,kjell,Marita,Ingmar och hans Marita och Gunnar till farmor och farfar. :) Det ska bli jätte kul att träffa alla dem igen :) var super längsen jag träffade Anna... Hon är 1,5 år äldre än mig eller något sånt. Men vi har jätte kul tillsammans:) Och i kväll ska vi ut och äta på infinity :D mysigt mysigt. Farfar har ju fyllt 70 och de ville ju fira han så dem ska sova över ... Jag har fått nya kläder från Kaphal. Från snälla mormor ;) tack så mycket ! Nu ska jag spela lite sims , var jätte längesen så jag får väl göra det lite ;) Byee byee :D




Vilken ras är eran favorit?
Själv gillar jag slädhundarna och spanielarna. :)


Kommentarer
Postat av: natta

Det var is björnen:P ses kramkram:D

2009-11-20 @ 21:39:07
Postat av: Åsa

Grand Danois fanns inte med =)Jag gillar dem alla!

2009-11-26 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0