Midsommar imorrn

Jaha då är det midsommar imorgon ! jag,mamma,vicke och mormor och morfar ska åka ut till mormors syster wawwa och fira med jordgubbar och midsommar mat! mums :) Hörde att det skulle regna ! usch då. Inte precis vad man vill.. På tal om något annat kul så på lördag redan åker vi till Kreta!!! Jaaaaaaaa... Har längtat såå länge nu. sen typ 7 januari.. hihi :D det var då vi bokade. Så ikväll ska vi packa resväskorna. Men nu snart ska jag och åsa göra våra naglar fina med fransk manikyr. Snyggt när man är brun ! Så nu ska jag kamma igenom håret lite. mamma klippte det lite idag. Topparna och så. Och häromdan färgade jag slingor. Men nu ska jag inte babbla på mer.. tjing tjing ... :D

 Jag förra året på midsommar. Mormor hade gjort en jätte fin krans till mig :)

 

Kommentarer
Postat av: Randy

Vad söt du var =)

2009-06-18 @ 21:10:05
URL: http://randys.se
Postat av: Anonym

glad midsommar gumman!gud va fina dina naglar blev!

2009-06-19 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0