1 April

Jaha då är det första April,lurar dagen! Åsa skickade ett sms till mamma att hon hade snubblat och kanske brötit benen. Jag och mamma blev super rädda och trodde verkligen på det. Mamma ringde upp och Åsa fortsatte luras. Jag som blev jätte rädd ringde farmor med detsamma och berättade. Farmor gick också på det då Åsa säger April April. Alla bara skrattade.  Bra skämt Åsa men lite läskigt var det.. heheh. Nu är kl halv åtta och jag och mamma är hos den stackars Åsa med brytna ben... Om en halv timme börjar Rent hus ,men får se om jag hinner med att kolla.. Massa läxor.. Nu måste vi gå hem. April April.. Föresten.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Förlåt för det elaka skämtet=) Men du vet ju hur din gamla faster Åsa är ;)puss på dig gumman!ps. och tack för att du lärde mig det coola knepet med 9:ans gånger tabell..hihi

2009-04-01 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0