Filmkväll med mina bästisar

Det började med att jag sov hos farmor och farfar i torsdags och på fredagen. Sen  på lördagen sov jag hos pappa och tessan till söndagen och på söndag till måndagen med mina bästisar Emelie och Nathalie. Så nu får jag äntligen vila ut och kela med katterna som jag har saknat jätte mycket. Och mamma såklart! Jag mötte Emelie och Nathalie vid nisses för vi skulle hyra film på hemma kväll. mysigt mysigt :)  Vi hyrde två filmer som verkade bra.Den ena var jätte bra men den andra stängde vi av för vi orkade inte kolla på den för den var inte ett dugg bra.hehe.. Vi hade det jätte mysigt med pizza och choklad och chips o allt möjligt. Men gud vad mätt man blev... magen var helt svullen! Vi var ganska trötta vid 11 något så vi gick ut och spelade fotboll.Så vi fick friskluft. Skönt :) Efter godis och film gick vi upp på deras rum och tog det lungt. halv 1 tror jag att vi la oss. Det var skönt att få vila ut men riktigt trött var jag och emelie inte. I alla fall så somnade vi någon gång. Så nu är jag hemma och det förblir jag nog ganska länge. men vi funderade på att ha filmkväll nu helgen som kommer också! hihi.. mamma får aldrig ha mig hemma..Nu ska jag skala potatis för vi ska äta biffar,potatis och sås. sen kommer nog Åsa på en fika. myspys! :D

 den här såg vi och den var jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken påskhelg du har haft det!Katterna o mamma har säkert saknat dig supermycket också! =) o ja me såklart..vi hörs sen gumman!

2009-04-13 @ 15:07:03
Postat av: Åsa

Den filmen är bra, så mysig liksom..!

2009-04-14 @ 10:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0