sommar värme !

Ohh äntligen känns det som det ska bli sommar. Det har varit så skönt väder idag! Helt underbart och det skulle fortsätta mot helgen också :) Eftersom det var så fint idag körde jag ,mamma och Vicke ner till Finjasjön och tog med oss tonfisk mackor. Mumsigt ! När vi körde dit såg vi mammas gamla ford eller vad det är. (ursäkta om jag är dålig på bilar) hehe. Inte min grej precis. Ja i alla fall så tänkte vi att pappa kanske var där. När vi hade fikat klart så skulle jag gå och gunga,på vägen sjöng vi lejon kungens låt och vicke överdrev det var då pappa kollade så vi träffade honom. Han låg och solade med hans kompis! Vicke tyckte  nog att det var lite pinsamt för hon sjöng opera ... hahaah. Så vi pratade lite sen begav vi oss hemmåt. Mamma och Vicke skulle på ÖB så jag orkade inte följa med Usch nej...Så nu är jag ren och fin. Jag har duschat. Det var det skönaste på länge! Ikväll blir det framför tv:n på kanal 4. Alltså talang! :D


Kommentarer
Postat av: mamma sune

det va varmt vid finja sjön då. det är bra det är så nära o bara ta lite fika med sig o sitta där i solen. puss på dig !!

2009-05-01 @ 08:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0