Sony Ericsson

Jag är så nöjd med min nya telefon. Som det står på överskriften så är det ju en sony ericsson. Den är röd och uppfällbar. Det finns inte så mycket finesser med den men det bryr jag mig inte så mycket om. Det finns ju en fin kamera så. Jag fick den av mamma i påsk present ! Blev jätte glad :D


Så nu har jag,mamma och Vicke precis ätit korv med potstissallad på ballkongen. Mysigt mysigt! Första gången detta året jag sitter ute. Brillorna fick vara på. Och sessan sitter i mitt knä och hårar ned mig. heh. men Sessan då.. Sen blir det mys med pappa och tessan. God påske .. oh just det ,visar bild på telefonen sen. Kameran funkar inte just nu så jag kan inte ta några bilder.


Kommentarer
Postat av: paulina

åh så gott! :D glad påsk! :D

2009-04-11 @ 17:08:30
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Måste se den din nya mobil! Ser väldigt fin ut! Kram

2009-04-13 @ 15:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0