Bonjour!

Hej! Nu var det längesen jag skrev igen! men datan där hemma vill inte starta upp internet.. vet inte vad jag ska göra :S i alla fall så i fredags hade vi språk för första gången. franska valde jag!! :D det är såå kul! Olga heter vår lärare.. Och hon är rysk. hihi :) Vi fick lära oss några ord och hur man stavade och lite så. Ohh, när vi var i Paris.. Det är så mysigt där. jag hade jätte gärna velat åka dit nu snart igen. Hoppas det blir till hösten eller något snart!! Vi var där när det var höstlov och halloween så det var pumpor över allt på disneyland :D Och eiffeltornet. Gud vad högt det var och många många trappor. typ 700 trappor gick vi upp för! det gick runt och runt och runt! hehe. Uh rev voar = hejdå på franska :) :)


Ni skulle sätt vad coolt det var när hela blinkade på kvällen! Såå fint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0