Grillis

Hej allesammans!
Idag har det varit talangjakt på festivalen:D Var där med natta,my,emelie och maja. Johanna från min klass var med och dansade. Hon är jätte bra på att dansa.Hon kom med till finalen. Grattis!. Jag rekomenderar hennes blogg på: johaanaaA.blogg.se. Hon är jätte snäll :) idag blev det så att  jag och mamma  åkte till mormor och morfar och jag badade typ i 10 min. För vi skulle handla och hem och grilla en flintastek. Mums vad gott! Så nu är vi super mätta. Men Åsa och Peder har kommit och hälsat på och dem ska minsann grilla kycklingklubbor här. Åsa hon är i köket och gör sin speciella och komplicerade matlagning.... hihi. Men hon gör jätte god mat :) Nu sitter jag här bara och lyssnar på the climb. Jag har inte berättat att vår data har börjat funka... Är överlycklig. hehe! Måste bara lägga in en bild på en stubbe som är såååååååååå likt ett vildsvin. hahaha.Ute i skogen hos mormor och morfar står den... Det blir att man kollar på den varenda gång när man åker förbi :D Nu ska jag kolla lite på youtube på bra låtar. Ingen som har någon bra låt som du vill rekomendera? Sov så gott allihopa...

 Akta er för sängtrollen ! haha. Så söt :D

Kommentarer
Postat av: Kenneth o Anita

Hej Jeffi!

Så roligt att ni har fått internet nu,förstår att

du är glad.

Kraaaaam





2009-08-09 @ 02:19:18
Postat av: Johaana

Hejhej , en tjej på 11 år vann som heter Klara ..

Men hon var med på torsdagen ;)

2009-08-10 @ 15:45:18
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Johaana

Haha, tack för att du skrev om mig + att du länkade min blogg ;) Snart börjar skolan, då får jag ju träffa dig igen .. Kraam ;)

2009-08-10 @ 15:47:00
URL: http://johaanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0