Så gullig

Ohh jag är så förälskad i rasen Cavalier King Charles Spaniel. Jag vill ha sån vovve när jag flyttar till eget :D Dem verkar så glada och pigga hela tiden... Jag tycker Elaysa är ett gulligt namn. Nu pratar jag hund igen. Hehe. Men jag har sånna perioder jag jätte gärna vill ha en egen busing till vovve! Imorgon ska jag träffa Emelie. Hon ska ta bussen hit så ska vi umgås lite. Roligt :D I veckan blir Liseberg! jippi.. Har inte varit där på jätte länge. Så jag ska dit med Emelie och Henke. Henkes tjej då. Men jag vågar säkert inte åka något när jag kommer dit. Har blivit sån fegis. När jag var mindre åkte jag allt! haha :) Nu ska jag kolla om det går något på tv som går att kolla på. Kolla på " yes man" innan. Faktiskt bra. Jim carrey är ju så rolig ! Ha det bäst flodhäst :D :D

 Kolla så söööööööööt!!

Kommentarer
Postat av: Johaana

Ja absoult, hoppas jag inte blir sjuk nu. Har himmelsk halsont eller vad man ska skriva som gör JÄTTE ont :( Ha det bra :) Kraam

2009-08-12 @ 10:06:22
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Har en frågestund på min blogg.. har du nån fråga ang hår eller vad som helst, skicka iväg en fråga =)

2009-08-15 @ 13:33:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0