Julklapparna!

hejsan! igår var det julafton och det var jätte mysigt"! Så nu har man fått många julklappar :)

. pengar
. santa buddies ( film )
. Rosa digitalkamera!!
. Kläder = 2 byxor, en tröja och en klänning
. plattång!
. fransk manikyr set
. hannah montana the movie
. 2 jätte fina öronhänge :)
. 3 par trosor
. mascara
. kajal
. Väska med parfym och kräm
. kalender 2010
. morgontofflor ( jätte mysiga )
. parfym adidas
. klocka på armen .
.finstövlar ( svarta ) :D
. doftljus. ( om jag fick välja dig skulle jag fortfarande välja dig ) :)
. Vita skridsko :)
.Skissblock med penna :D
. 2 böcker ( skogens systrar och camilla och lögnen )
. Rosa morgonrock :) jätte skön...
. Ring :)
. Liten ljuslykta med stenar och en diamant!
     

Julklappsleken : 2 vita ljusstakar med hjärtan utbuktat.


                                                     Julstrumpan!

. Chokladtomte, sura bilar, kryss o klur , film ( katitzi ) , film (Som hund och katt ) , look o look och geisha


Fick ni något spännande i julklapp ?


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

de lät nice, du fick många fina julklappar såg jag hhi:*

KRAAM

2009-12-26 @ 22:51:21
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: Natta

det var mkt fint! :D ett buzzspel blev jag glad för:P kram / Natta :D

2009-12-27 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0