Liten lista av fakta :D

Har inget att göra just nu så jag tar en tidfördriv lista av Åsa :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:Snön och när vi var på mixhuset !

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag SOV!


Vad gjorde du för 15 min sedan: Hällde vatten i köttbullarna :) så dem inte bränns...

Det sista du sa högt: Jag har stått här länge nu :)


Det senaste någon sa till dig: Bränns köttbullarna!


Vad har du druckit idag: Joice och mjölk och lite vatten.


Vad var det senaste du åt: Hemmagjorda köttbullar,potatis och brunsås! mums .D


Vad var det senaste du köpte: Kan inte säga det! Julklapp :D


Vad är det för färg på din ytterdörr: vit


Vad är det för väder hos dig nu: Mycket snö och mulet...

Godaste glassmaken: Ben & Jerry absolut. Half baked den är god! sen har jag inte smakat så många fler! :)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske...


Sover du tungt: Ja !! man kan verkligen släppa en bomb bredvid mig! och jag kommer inte vakna :D :D


Drömmer du mardrömmar: ja ibland. Drömde än jätte hemsk för någon dag sedan!


Trivs du med ditt jobb: hehe. Ja trivs med skolan :D och som hemmabarn haha :)


Favoritklädsel: Jeans och kortarmat...


Favoritlåt just nu: jaa du.. vet inte riktigt, Men kanske higher med Erik.


Vad ser du om du tittar till höger: Min kära säng med en julstrumpa och tomtar...


Vad gör dig glad just nu: Min familj och vänner och julafton !


Vad ska du göra härnäst: Nu ska jag äta sen ska vi spela bingolotto!


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Glad inför julafton!


Favoritgodis: Choklad och surt!


Kläder just nu: joggingbyxor, skön tröja och en vit kofta.


Sommarplaner: ingen aning! Kanske ut och resa :)


Hur många kuddar sover du med: 2 stycken :)


Spelar du något instrument: Kan spela lite keybord. Farafar lär mig ... och pappa har lärt mig en låt! tack till båda två! Sen kan jag lite på gitarr med.


Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska!


Vad är viktigast för dig: Familjen, vännerna och djuren ...


Är du kittlig: ja! men jag säger inte var :) haha. Då kommer Åsa eller någon kittla mig...


Snarkar du: Ja ibland :) tror jag.


Stjärntecken: En vattnig vattuman..


Äckligaste insekten: Spindlar! usch. Deras långa ben.. brrr!


Längtar du mest efter just nu: Till år 2010 och lite förendrigar :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

oki =)=)

2009-12-24 @ 01:14:10
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: FOTORUM

har varit med släkten och familjen idag, sjdå? :*

2009-12-24 @ 19:03:50
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0