Nytt expationspaket!

heej :) idag har jag och Emelie varit på stan och handlat lite! Jag fynda en grön turkos tröja, ögonskugga, öronhänge och halsband till farmor och mamma .) och sist men inte minst sims 3 destination världen!! det är SUPER kul! :D jätte coolt.Man kan resa till Frankrike, China och Egypten :) Och jag och Emelie köpte ett bästis halsband :D Nu har jag spelat sims såklart och jag vet inte om jag stängde av det själv eller det gjorde det själv och inte sparades! hehe .) hoppas jag sparade det! Ha det bäst :D


Kommentarer
Postat av: paulina

hihi tack :)

2009-12-27 @ 13:30:13
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja det är superkul med sims!!!! Man måste ju bara ÄÄÄLLLLSKA det =)

2009-12-29 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0