Väderprognos

Idag är det så vårigt väder. Man blir så pigg ( iallafall jag ). Jag skulle egentligen inte sitta inne men det blåser ganska
kallt..
 Den här bilden har jag faktiskt fottat själv.

Mamma körde nyss till mormor och morfar. Hon skulle rensa ut lite grejer annars eldade morfar upp det.. Eller kanske inte precis som det låter! heheh.. Så jag är hemma själv. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för mig själv i min ensamhet :D Kanske spela sims för det var super längesen.. Vår hemtelefon funkar inte så jag kan inte ringa någon. Det var någonting med sladden som var konstig.  Jag är lite nervös faktiskt för imorgon ska han med huset bestämma sig. Och jag vill så gärna flytta dit även om det är lång till stan. Vi är 1 av 3. hihihi. från början var det 11 som var intresserade. så vi har ganska bra chans.!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vilken fin bild du har tagit! som ett vackert vykort! du borde bli fotograf! Det är så himla roligt att ta kort, saknar min kamera! Och jag vill ta fina naturbilder nu när våren kommit.

2009-03-17 @ 16:55:24
Postat av: mamma

den är fin den bilden !! ohh vad man längtar till våren. men den är snart här !! hoppas han svarar ikväll om huset. puss

2009-03-18 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0