Kaninhoppning?

Fölåt, nu var det riktigt längesen jag skrev... Jag har funderat, kaninoppning med Lillen kanske :) Jag,Åsa,farmor,mamsen och vicke var och kollade på kanin mästerskapet på qupolen idag! Det var också utställning på gnagare och sånt :) Nått nytt !


Snart börjar skolan igen... Det är ju höstlov :D a det har varit gött ! I tisdags var jag ,emelie,nathalie,jocke och My på Skånes djurpark :) det var jätte kul... Men nej nu hinner jag inte skriva mer. ska kolla på en film på Fyran. tre systrar och en mamma " Hej svejs :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt ;D Usch, höstlovet är redan slut. Då va det skolan imorgon igen ,.. :( Kram på dig. <3

2009-11-01 @ 12:25:03
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja tack för senast på kaninhoppning.. herregud va högt hindret var.. det du skickade till mig på mms. Ullared på lördag!längtar!!!!!!puss o kram!

2009-11-03 @ 01:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0