Blödande näsa i snön.....

Asså när snön kom så fick jag sån julkänsla, det var så mysigt!! och nu är det snart andra advent och det närmar sig julafton!!.. Hoppas jag får många paketer( hihih)) Igår alltså i torsdags så var jag hos mormor och morfar medans mamma var på julbord med jobbet, och så ringde jag till farmor och farfar och  åsa svara och då var hon där.. då ville jag självklart dit, så jag fick flirta lite med morfar. och han bara då åker vi så jag fick!!!! Men när jag var framme så såklart galna åsa hade gömt sig. Där gick jag och letade och letade. Farmor som höll på att baka bara sa hon har gått. fast det trodde jag ju inte på för att skorna var där och väskan. heheh. Men till slut hittade jag henne... Hon var bakom gungstolen i sovrummet. Bra gömställe Åsa!! Sen så bestämde vi att ha snöbollskrig men det skulle vi ju inte ha gjort.. åsa sprang och gömde sig bakom nårra bildäck och bara hoppa fram och kastade en stor snöboll på mig..... Sen så höll hon på att snubbla så hon råka träffa mig på näsan. Så jag fick näsblod i båda näsborrarna ( ahahaha ) konstigt. Iallafall så hade vi kul och gick ut igen och fortsatte. sen så blev klockan mycket och jag,peder,åsa skulle lämna av henke och emelie i Vankiva och då blev det lite snöbollskastnig där med. Henke och peder skjuter hårda bollar så ni vet..... HIHIHI. Sov så gott ! Nu ska jag gå till söms..  Ciao :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

hihiih.. ja de var kul att kasta snöbollar med dig!!Tyvärr så har du alltid otur när du är med mig..haha.. Visst var det ett bra gömställe, kommer nog gömma mig där nästa gång också.Fast nu vet du det! :) pusskram

2008-12-07 @ 01:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0