Julstress

oj oj ojdå nu är det snart julafton och jag är inte klar med alla julklappar.. Har några till.... Men imorgon ska jag och farmor gå på maxi en sväng och sen till stan eller tvärtom.!!! Imorgon fyller Henke år och vi ska äta smögåstårta där som farmor har gjort. mumsigt!!! Och vänta lite nu. Jag glömde att berätta att idag fick jag jullov!!! så skönt:):) :) Men på julafton så säger dem att det ska bli lite sol. Hoppas det inte stämmer för man får ju ingen julkänsla då om det inte är snö. Det blir väl som vanligt på julafton, alltså först hos farmor och farfar och dem, och sen resten av kvällen hos mormor och morfar och alla andra.Sa till morfar det var ¨så länge till jul. Och han bara, det är julafton innan du vet ordet av. haaha. så han påminner mig om det nu. hihihi!! Jag önskar er en god jul och gott nytt år!!!!!!

Här kommer lite julbilder!
julehund i snön!






Kommentarer
Postat av: Åsa

snart julafton gumman! kul o mysigt.. grattis till jullovet! jag ringer dig sen idag :) pussar o kramar

2008-12-22 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0