Pappert slut!

moschi moschi! jag och mamma har slått in julklappar nu hela morgonen och jag är fortfarande  inte klar! så vi ska göra oss i gorning och sen ska vi ner och köpa jullklappspapper på öb och se om man kan köpa någon julklapp på Maxi. Där är så mysigt när det är juldekorationer där :) Nu sitter Rambo här i mitt knä och kelar med min tanborste när jag borstar!! hahah .D kram banan

 Semester bild i Kreta. Oh där var så varmt det är inte lika varmt här precis! Snö kallt men ändå mysigt!


Kommentarer
Postat av: FOTORUM -

hihi hejsan! allt är bra med mig, hur är det med dej då? :* har också slagit om julklappar idag:D

2009-12-19 @ 18:23:02
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0