Vad som har hänt under året i en lista!

Ja tänkte att jag kunde göra något nu innan det börjar hos Annie. Så nu har jag gjort vid mig och plattat håret och så. Och nu längtar jag mycket till det nya året!! ( 2010 ) jippi :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja! det gör man väl alltid :D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej det blev tyvärr inte så :) med tiden tänker man inte på dem längre...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej eller jo... Åsas kompisar :)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov det.

5. Vilka länder besökte du?
 Jag va i grekland! ( kreta )

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej inget särkilt precis...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
 Inga speciella. Dagarna bara flöt på. Men december va speciell! En jätte rolig sa hände :)

8. Vad var din största framgång 2009?
Min största framgång ? tja... Kankske att jag klarade historiaprovet :) men vi har inte fått tillbaka det men det känns som det gick rätt bra!

9. Största misstaget?
Inget tror jag... Lite svårt att svara på!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej som tur va... Har bara haft lite ont i huvudet och skadat mín fot lite men annars har allt varit toppen :D

11. Bästa köpet?
Ja... hur ska man komma ihåg. i alla fall så är det mycket till mitt rum och spel.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sims! haha :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa! att jag och emelie blev bästisar :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Cuando och någon med kelly Clarkson...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mitt i mellan... Både glad och ledsen. Men mest glad tror jag :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ångrar inget.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm... får tänka på den frågan.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen och vännerna !

19. Blev du kär under 2009?
Nej ...

20. Favorittidning?
Julia och knep och knåp :)

21. Favoritprogram på TV?
Desperate housewiefs.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nepp...

23. Bästa boken du läste i år?
ja, rätt många men kommer inte ihåg vad dem heter...

24. Största musikaliska upptäckten?
Inga...

25. Något du önskade dig och fick?
Jaa!  mycket :) tack ännu än gång till er jag fick av :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
En vovve :D

27. Årets bästa film?
2012 och Alvin och gänget .m.m

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Bjöd hem folk, fika och öppnade paket.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En hund :D och kanske någon till resa .) men det var goddi goddi allt.

30. Vad fick dig att må bra?
Familjen och att Åsa skaffade Lissie( den lilla sötnosen ) ♥

31. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Väldigt blandad :D

32 Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning!

33. Vem saknade du?
Jag saknade nog inte nån. hade alla runt mig hela tiden !

34. De bästa nya människorna du träffade?
Tja... träffade anna som det var längesen jag träffade och så träffade jag många nya snälla människor här på bloggen! :D


Kommentarer
Postat av: Sebbe

GOTT NYTT ÅR!

Hoppas 2010 blir ett riktigt bra bloggår!

kramar =)

2009-12-31 @ 19:07:07
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0