Kreta!!

Hej allihopa!! Nu sitter jag här med sessan i knäet och ska skriva lite om en sak som händer i sommar... Den 20 Juni ska jag,mamma,Åsa och Vicke till kreta!! Vi ska till Platanias som verkar vara  fint. Vi ska bo på hotell Ideal beach som ligger precis vid stranden. blir ni avundsjuka nu eller??? hehe.. Det ska bli sååå mysigt! Hoppas jag får fönsterplatsen i flygplanet. Det tar ca. 3,5 timme att åka, har jag för mig. Vi får mat på flyget och frukost på hotellet. Gott!!!

Här kommer lite bilder på Elafonissi som ligger rätt långt från Platanias men vi hade tänkt åka dit:


Elafonissi



Visst ser det fint ut??
Skriv gärna vad ni tycker....    Det kallas: Europas Maldiverna! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det hade varit häftigt att åka dit, till elafonissi! Ser toppenfint ut!!!!!!!Va kul o mysigt vi ska ha det! :)

2009-01-11 @ 16:22:36
Postat av: Pappa

o va fint där ser ut o va!! Ni måste ju bara åka till dom fina stränderna. Ja har varit på kreta men ja såg aldrig att det var så fint men ja va inte utanför hotell området knappt. Var inte så gammal när vi var där. Blir sugen på åka dit igen=) puss

2009-01-13 @ 21:59:34
Postat av: vicke

JAA JEFFI DET SKA BLI HELT UNDERBART ATT ÅKA DIT DÄR!! IDEAL BECAH VERKAR VA ETT TOPPEN STÄLLE OCH NÄRA TILL ALLT.. JAG HAR ALLTID VELAT ÅKA TILL GREKLAND O TROR DÄR E JÄTTEMYSIG STÄMNING!:)

VILKA UNDERBARA BILDER DU SATT IN HÄR.. WOOOW ELAFONIASSI E ETT MÅSTE ELLER HUR?? HA DET BRA NU GUMMAN!! KRAMAR VICKE

2009-01-19 @ 15:27:53
URL: http://vickeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0