Ögoninflammation och resa ( kanske kanske )

Det är så tråkigt att ha ögoniflammation... Det började på julafton så typiskt. och jag har lite fortfarande men jag har ändå tagit ögondroppar. ok strunt i det. jag försöker övertala pappa att vi ska ut och resa nu till nyår eller något. jag vill såååååååååå gärna det! :)  Jag hade velat åka till något ovanligt land eller Thailand.  ooooooo jag har resfeber. jag vill åka nu. åsa din lyckost ska snart till Thailand. då får du köpa något fint till mig för jag snart fyller år! ciao..pappa bara kolla så fint det ser ut!

JAG VILL DIT!!!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Men Jeffi, om du sätter in så inbjudande bilder blir

jag så sugen så jag kanske springer ut och beställer

en resa jag också !

2009-01-17 @ 12:47:58
Postat av: Jeffi

ja gör det. men jag hänger också med. haha. så om du beställer en resa så får du mig på köpet!!

2009-01-17 @ 14:02:00
Postat av: Pappa

Ja tror du försöker locka mig nu gumman=) Du verkar ju verkligen sugen på åka dit! Men det är ju ett tag till nyår så vi får suga lite på karamellen så kanske kanske det blir Thailand.. Hmm=)

2009-01-18 @ 20:27:48
Postat av: Åsa

Åhh gumman va roligt det hade varit att ha dig med till Thailand!ja kan ju smyga ner dig i resväskan, hihi.. kommer sakna dig!!!!!!!!!!!!!!!Puss o kram!

2009-01-18 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0