reslivet

När jag blir stor har jag bestämt att jag ska leva livet. Att resa väldigt mycket och göra det jag tycker är kul! För man lever bara en gång (kanske) jag vet ju inte. Jag har bestämt att jag ska rea till Bora Bora någon gång. Även om det kostar upp mot 45000. Dyrt. men men...  Och när jag blir ungefär 20 år  ska jag och Åsa vara resekompisar det har vi lovat.. Det längtar jag till. ! :) Då ska vi minsann ut på spännande utflykter med sol och bad. Här är bora bora! Det är inte fint, utan det är overkligt fint!!!!!!!!!

 WOW!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va härligt det ser ut på bora bora!! ja att resa e livet för man lär sej så mycket och får massa nya bekantskaper och erfarenheter!! att se sej omkring i världen e guld värt!! uppdatera nu bloggen ofta jeffi!! ha det bra gumman kramis från vicke

2009-01-26 @ 22:44:54
Postat av: Asa

japp gumman min visst ska vi ut o resa! onskar att du vore har med mig och sett hur fint och haftigt det ar! ja vill ocksa till bora bora. men gud va jobbigt det varit att flyga dit.puss o kram fran Thailands faster///hihihiihih

2009-01-31 @ 12:57:11
Postat av: pappa

Det är min dröm också o resa dit!! Får hoppas ja vinner några miljoner så vi kan vara där lääääänge=)Finare finns inte.. Kram Paps=)

2009-02-08 @ 06:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0