Godmorgon bloggare

Hej svejs på er :)
nu var det längesen jag skrev igen, datan har fortfarande inte fått internet. Blir snart tokig! hehe. I alla fall så har vi gjort lite. I fredags  badade jag ,farmor och farfar i mellan Åhus och ratike. Jätte skönt... Och därefter badet gick vi på karlshamns festivalen. Jätte mysigt ! Och i onsdags var vi på köpenhamns djurpark. Och kollade på alla söta djur. Såg flodhästar för första gången. Häftigt :D kommer bilder sen på djuren och så... Jag skulle bara skriva lite så ni vet att jag lever. hehe. Nu ska jag spela lite sims 3. Ha det bäst flodhäst :)

  Detta är ingen bild som jag tog men jag fick faktiskt fina bilder på lejonen. Detta är mamman vet jag. hehe .) 

Längtar till imorgon. Jag och emelie ska sova över men innan ska vi kolla på bio. ice age 3. Är det va? Kul :D


Kommentarer
Postat av: Johanna A

Haha gomorgon sj!

Ha så kul , du o Emme, hälsa från lilla Jojo !

Hoppas du har haft ett roligt sommarlov .. Skolan nästa om 4 veckor :S Oj va detta sommarlovet gick snabbt då ! Kram

2009-07-19 @ 17:54:58
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Faster

Vi far snart byta bilderna ifran kopenhamn zoo tycker jag.. och kreta med saklart! puss o kram

2009-07-28 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0